loading...
بیا تو این
آخرین ارسال های انجمن

aban بازدید : 133 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای فریدون آسرایی و یاسر محمودی به نام : چه حالی داری

 

ترانه : مونا وفا ، موزیک : یاسر محمودی

فریدون - یاسر محمودی

aban بازدید : 152 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی تکتا به نام خاطرهامون با 3 کیفیت متفاوت . . .

 l ترانه : علی زیبایی - آهنگ : مهرداد حسینی - گیتار : بهنام حکیم - تنظیم : امیر حیدری l

علی تکتا

aban بازدید : 194 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود سعیدی به نام کمک کن ... با 3 کیفیت متفاوت

 ترانه : مسعود سعیدی و رامین کسرایی - ملودی : مسعودی سعیدی - تنظیم : رامین کسرایی

aban بازدید : 153 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

 

http://www.carkitstunter.nl/contents/media/nokia%201100.jpg

 

یك شركت امنیتی هلندی بر پایه مطالعات جدید خود اعلام كرد، مجرمان اینترنتی این روزها حاضرند با پرداخت هزاران دلار گوشی 1100 نوكیا كه دیگر تولید نمی‌شود و روی آن یك نرم‌افزار آسیب‌پذیر نصب شده است را خریداری كنند. این نرم‌افزار به هكرها امكان می‌دهد تا به حساب‌های آنلاین كاربران دسترسی پیدا كنند. 
aban بازدید : 151 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)
سلام دوستان عزیز با توجه به فراگیر شدن این روش در این پست
آموزش تماس رایگان به مدت 90 ثانیه ( 1 دقیقه و سی ثانیه ) برای شما آماده کرده ام!
این روش بسیار بسیار ساده و پیش پا افتاده است و مطمئنا بعد از خواندن آموزش بسیار شگفت زده خواهید شد.

نکته مهم :
این روش فقط و فقط از خطوط ایرانسل به سایر خطوط قابل اجراست و بر روی خطوط خود ایرانسل به هیچ وجه عمل نخواهد کرد. ( یعنی فقط میتوانید با سیم کارت های ایرانسل شماره هایی نظیر تلفن های ثابت و کلیه خطوط شرکت همراه اول را شماره گیری کنید )
aban بازدید : 157 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

فرمت دستی ( format ) سری wd2 نوکیا به وسیله نگه داشتن کلیدهای power + کلید سبز ok + 3 + * به صورت نگه داشتن سه کلید اول در حالت خاموش و بدون سیم کارت و سپس کلید پاور به مدت چند ثانیه تا پنجره formatting ظاهر شود، است.
کسری کد های مخفی در تمام گوشی های تلفن همراه وجود دارد که اغلب کاربران از وجود آنها بی خبرند.این کدها هر کدام عملکرد خاصی داشته و در بسیاری مواقع راهگشای مشکلات هستند. برخی از آنها عبارتند از: در گوشی های نوکیا سری wd2 و bb5 کد *#7370# و سپس security code که در نوکیا به صورت پیش فرض 12345 است برای reset کردن گوشی و برگرداندن تنظیمات گوشی به تنظیمات کارخانه است.

aban بازدید : 173 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است! 

aban بازدید : 156 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

یکی از مسائلی که تمامی افراد هنگام خرید دستگاه موبایل به آن توجه میکنند قدرت صدای گوشی هنگام پخش فایلهای صوتی است. این موضوع گاهی آنچنان مورد توجه قرار میگرد که یک گوشی تنها به علت قدرت پایین صدا در هنگام پخش موزیک مورد پسند واقع نمیشود. راهکارهای نرم افزاری و همین طور سخت افزاری متعددی برای بالا بردن صدای اسپیکر گوشی مطرح شده که یا پیچیده هستند یا نیاز به صرف هزینه مالی دارند. اما در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار عجیب و استثنایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید صدای هر نوع موبایلی را بالا ببرید و به نوعی حتی تحت افکت صوتی در فضا پخش کنید! بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی و تنها با یک ورق کاغذ! 

aban بازدید : 162 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید. 

ابتدا به این نکات دقت کنید: 

aban بازدید : 148 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که گریبانگیر اکثر کاربران است ، مشکل دیر بالا آمدن و بوت شدن گوشی است. این موضوع گاهی بسیار آزاردهنده شده و حتی چندین دقیقه برای لود کامل اولیه گوشی طول میکشد. این معضل به خصوص بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین (کلیه ورژنها) بسیار گسترده است. اما راه حل بسیار ساده ای برای حل آن وجود دارد! به نوعی که هر از چند گاهی با انجام دادن این ترفند میتوانید سرعت بوت شدن اولیه گوشی سیمبین خود را تا چندین برابر افزایش دهید!

aban بازدید : 162 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمهSend ،SMS ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود. 

aban بازدید : 179 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

آیا بعضی مواقع لازم است طرف مقابل نداند چه کسی با او تماس می گیرد؟ آیا می خواهید شماره شما در ID Caller شخص دوم نمایش داده نشود؟ در این ترفند می آموزید چگونه این کار را انجام دهید! 

ترفندی برای عدم نمایش شماره موبایل شما در تلفن مقصد! 

برای این منظور می بایست، قبل از شماره مورد نظرتان، شماره 02129980 را بگیرید. یعنی باید قبل از هر تماس این شماره را وارد نمایید. 

aban بازدید : 155 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)
شرکت Adobe بزودی نرم‌افزار جدید عرضه خواهد کرد که طراحان و مهندسان با استفاده از آن می‌توانند تصاویر سه بعدی را با فرمت PDF ذخیره کنند و این فایل‌ها را با تمامی افرادی که از نرم‌افزار Acrobat Reader استفاده می‌کنند به اشتراک بگذارند.

 

 

 نرم‌افزار تازه که Adobe Acrobar 3d نام دارد به کاربران امکان می‌دهد تصاویر سه‌بعدی طراحی شده در نرم‌افرارهایی مانند اتوکد را به صورت فایل pdf درآورند. 
این محصول که 995 دلار ارزش دارد همچنین امکان ذخیره‌سازی این تصاویر را در قالب فایل‌های word، Excel و power point هم فراهم می‌آورد. جالب آن که امکان یادداشت گذاشتن روی این تصاویر در صورت ارسال فایل PDF برای دیگران هم وجود دارد.



aban بازدید : 162 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

هرگاه بخـشی از یـک مـتـن یا یـک تـصویـر به مـنظور قرار گـرفتن در بـخش دیگری از هـمان سند و یا در یک بـرنامه دیـگر، کپی Cut و یا Paste شـود، آن بخـش درون Clipboard وینـدوز به صـورت موقت ذخیره می‌شود. این سیستم، کارآمد، قابل اعتماد و آسان است اما تنها نقطه ضعـف آن این اسـت که می‌تـوان فقـط یک فایـل را در Clipboard نگاه داشت.

نسـخه‌های  Microsoft Office دارای عملکـرد Clipboard هـستنـد و می‌توانند چنـد آیـتم را ذخـیره کنند، اما این بـرنامه بـرای کسانی که از Office استفاده نکرده و یا از یـک برنامه دیـگر همـراه با آن اسـتـفاده می‌کننـد، چندان کارآیی ندارد.

برنامه رایـگان Yankee Clipper می‌تـوانـد صدها آیتـم متـفاوت را در Clipboard خود به صورت مـوقـت یا دائـم ذخـیره کند، به گونه‌ای که بتوان از آنها مکرراً استفاده کرد.

aban بازدید : 172 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

اگر توجه داشته باشيد هميشه لحظه‌ای چاپگر ما مشكل پيدا می‌كند كه به آن احتياج داريم. در اينجا ما 5 ترفند كه شما كمك خواهند كرد تا برخی مشكلات اساسی را برطرف كنيد، معرفی می‌كنيم.

سند و يا عكس مورد نظر ما آماده است. تنها كاری كه بايد انجام شود، چاپ آن است. در اصل كار چاپ شايد تنها دقايقی به طول بيانجامد اما مشكل اينجات كه گاهی اوقات پرينتر، آن نتيجه‌ای را كه می‌خواهيم به ما نمی‌دهد. برای مثال: خطوط اضافی يا لغات كشيده شده و يا ناخوانا بودن.

 

aban بازدید : 131 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)
کتاب الکترونیکی را به طور ساده می‌توان این گونه تعریف کرد: " دخیره اطلاعات یک کتاب در قالب دیجیتال به صورتی که بتوان آن را بر روی صفحه کامپیوتر مشاهده کرد." کتابهای الکترونیکی را می‌توان روی محملهای دیجیتالی نظیر "دیسک فشرده"، "دیسک فشرده دیجیتالی"، شبکه جهانی وب، و جز آن منتشر کرد. برای مثال، بسیاری از منابع مرجع نظیر دایرة‌المعارف بریتانیکا، دایرة‌المعارف آمریکانا، فرهنگ وبستر، فرهنگ آکسفور و از این قبیل، علاوه بر قالب چاپی، بر روی دیسک فشرده و نیز شبکه جهانی وب قابل دستیابی هستند. 
در سالهای اخیر، ناشران منابع مرجع سعی کرده‌اند تا علاوه بر لوح فشرده، انتشارات خود را از طریق شبکه جهانی وب در محیطی فراگیرتر، ارزان‌تر، و با قابلیتهای چند رسانه‌ای و فرامتنی در دسترس طیف وسیعی از خوانندگان قرار دهند. 
کتابهای الکترونیکی را می‌توان به دو صورت در محیط وب شناسایی کرد. برخی کتابهای الکترونیکی، شکل چاپی ندارند و فقط در قالب دیجیتالی منتشر می‌شوند. همه فرآیند نشر کتاب از زمان تألیف تا قرار گرفتن در محیط وب، به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. بنابراین چنین کتابهایی را نمی‌توان در جهان چاپی و کتابخانه‌های سنتی یافت و از این لحاظ اثری منحصر به فرد به شمار می‌آیند. این بخش از عرصه نشر کتابهای الکترونیکی هنوز با مشکلات حقوقی، معنوی، و اقتصادی روبه‌رو است. در واقع، ناشران به این نکته مهم پی‌برده‌اند که چه از نظر رقابت با دیگران و چه از لحاظ پاسخگویی به نیازهای جامعه جدیدی از مخاطبان یعنی "خوانندگان اینترنتی"، چاره‌ای جز توجه به امکانات و قابلیتهای نشر اینترنتی ندارند و ناچار به نقش‌آفرینی در این محیط هستند 
بخش دوم از کتابهای الکترونیکی در محیط وب، در واقع شکل الکترونیکی نسخه‌های چاپی منتشر شده به شمار می‌آیند که ناشران آنها 
aban بازدید : 153 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

در Windowsهای32بیتی قابلیت Autoplay وچود دارد كه سیستم عامل می تواند بوسیله آن دیسك موجود در درایو را تشخیص دهد.در محیط Windows وقتی كه دیسك را در درایو قرار میدهیم , سیستم عامل به دنبال فایل AUTORUN.INF میگردد. AUTORUN.INF یك فایل متنی است كه میتوان آن را با Note Pad درست كرد. 






توانایی های فایل AUTORUN.INF :
مسیر و نام برنامه اجرایی را مشخص می كند تا به صورت خودكار بعد از قرار دادن دیسك در درایو اجرا شود.
آیكون مورد نظر را جایگزین آیكون پیش فرض درایو قرار می دهد.
متن مورد نظر را جایگزین متن پیش فرض می كند.


برای شروع باید چگونگی ایجاد یك فایل AUTORUN.INF را توضیح دهیم.
برای ایجاد فایل می توانید از برنامه Note Pad كمك بگیرید. بعد از ایجاد فایل باید پسوند فایل را از TXT به INF تغییر دهید. البته باید دقت كنید كه حتما باید در خط اول فرمان [Autorun] را بنویسید.
aban بازدید : 203 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام مام وطن ... با 3 کیفیت متفاوت

 آهنگسازی و تنظیم : محسن چاوشی - ترانه سرا : امیر ارجینی
سازهای زهی : میثم مروستی میکس و مستر : امیر جمالفرد


aban بازدید : 151 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)
آهنگ جدید , فوق العاده زیبا و شنیدنی میثم ابراهیمی با نام تـهِ تنهایی ... با 3 کیفیت متفاوت

ترانه سرا : نرگس جعفری - ملودی - ساناز کریمی - تنظیم : پویان اعتصامی
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد
این آهنگ یکی از قطعات آلبوم "نبض" می باشد که به زودی به صورت مجاز منتشر خواهد شد


aban بازدید : 140 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)
سه اجرای جدید و فوق العاده زیبا از علی اصحابی در برنامه دیدار شبکه جام جم ...

( توضیح : سورپرایز علی اصحابی در این برنامه ، اجرای آهنگ جدید وی به نام "خرمشهر" بود ، این آهنگ به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و به سفارش صدا و سیما تولید شده که طی روزهای آینده بطور رسمی از همین وب سایت منتشر خواهد شد )


aban بازدید : 160 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

گاهی اوقات هیچ مسئله ای به اندازه جستجو تو اینترنت عذاب آورتر نیست. وقتی که برای پیدا کردن موضوعی خاص باید ساعت ها پشت کامپیوتر بشینی و چشم به مانیتوربدوزی و کلی هم به مغزت فِشار بیاری و در آخر جزء سر درد و دادن فحش به اینترنت و اون چیزی که دنبالش بودی و احیانا اون استاد دانشگاهی که اون موضوع رو بهت داده، چیزی نصیبت نمیشه.

تو این پست میخواهم  نحوه جستجوی صحیح و پیشرفته ” تصاویر” تو گوگل رو آموزش بدم و تو پست های بعدی آموزش جستجوی فایل، موزیک ، مطلب، مقاله و …را در وبلاگ خواهم گذاشت.


aban بازدید : 141 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

روشهای تقلب!


گويند: «تقلب مفهومي‌است بس اساسي» به طوري كه شاعر ميگويد:

تقلب توانگر كند مرد را / تو خر كن دبير خردمند را

تاريخچه‌ي تقلب از جايي شروع ميشود كه حسن كچل براي نخستين بار تن لش را تكان داد و به مكتب رفت. از بد ماجرا همان روز امتحان ماهيانه‌ي كودكان فلك بخت مكتب بود. ليك حسن از روي گشادي، چشمان چپش را بر روي ورقه‌ي همزاد انداخت تا نكتي بس ارزشمند از ورقه‌ي فوق الذكر، دشت كند. اين بود كه اولين تقلب تاريخ بشري زده شد. البته اين تقلب با روش‌هاي فوق العاده ابتدايي (البته در مقابل ترفند‌هاي كنوني) صورت گرفت. بدين ترتيب كه حسن با كلي زور زدن تن را

aban بازدید : 127 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دِ نـَــــــــــــه دِ


مينيمال دِ نـَـه دِ يه تيکه کلام طنز اصفهاني واسه جواب دادن به جمله هاي غير عادي … فرق پ نه پ با دِ نـَـه دِ : وقتي از پـ نه پــ استفاده مي کني يعني مطلب خيلي واضح بوده همينطور الکي يه سوال بيجا کرده مثل اين ( زنگ زدم اورژانس 115ميگه آمبولانس ميخواي قربان ؟ميگم پــ نه پــ يه پليس۱۱۰  ميخوام بقيشم آدامس بده !)) ولي وقتي از دِ نـَـه دِ استفاده مي کنيم ،يعني طرف اشتباه فکر کرده حالا تو مي خواي درستشو بهش بگي مثل اين (يارو داره از گشنگي ميميره همين جوري هم داره ميگه خدارو شکر!بهش ميگم تو که داري از گشنگي ميميري چرا خدارو شکر مي کني؟ميگه دِ نـَـه دِ اين خدارو شکر گفتن از فحش هم بدتره))


تعداد صفحات : 10

درباره ما
به سایت ما خوش امدید.با عضویت در خبرنامه و عضویت در سایت از جدید ترین های سایت ما با خبر شوید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • شنبه 11 آذر 1391
  • چهارشنبه 08 آذر 1391
  • سه شنبه 07 آذر 1391
  • پنجشنبه 02 آذر 1391
  • چهارشنبه 01 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • شنبه 27 آبان 1391
  • چهارشنبه 24 آبان 1391
  • جمعه 19 آبان 1391
  • پنجشنبه 18 آبان 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • يکشنبه 07 آبان 1391
  • شنبه 06 آبان 1391
  • جمعه 05 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • سه شنبه 02 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • جمعه 31 شهريور 1391
  • چهارشنبه 29 شهريور 1391
  • دوشنبه 27 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • سه شنبه 14 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • سه شنبه 07 شهريور 1391
  • دوشنبه 06 شهريور 1391
  • يکشنبه 05 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • جمعه 03 شهريور 1391
  • پنجشنبه 05 مرداد 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 01 تير 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • يکشنبه 14 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • يکشنبه 07 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • چهارشنبه 03 خرداد 1391
  • سه شنبه 02 خرداد 1391
  • دوشنبه 01 خرداد 1391
  • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • شنبه 09 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 283
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 648
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 825
  • بازدید ماه : 811
  • بازدید سال : 5,134
  • بازدید کلی : 117,037